Visual Merchandising

Η “σιωπηλή πώληση” αποτελεί την σύγχρονη τάση της τοποθέτησης των προϊόντων όχι μόνο του εσωτερικού χώρου αλλά και της διακόσμησης της βιτρίνας. Αναμφίβολα μία προσεγμένη βιτρίνα λειτουργεί ελκυστικά στην ψυχολογία του κοινού και ο καλλιτέχνης που την επιμελείται, ως ένας “σκηνογράφος του δρόμου” στοχεύει στο να καλύψει τις εμπορικές ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης, με βάση την εποχικότητα και τις τάσεις της μόδας σε αρμονία όμως με την αισθητική του κοινού.

Προσωπικά η κάθε βιτρίνα που επιμελούμαι όλα αυτά τα πολλά χρόνια, προσπαθεί να ζωντανέψει “μικρές ιστορίες” πίσω από τις γυάλινες επιφάνειες της παρουσιάζοντας το δικό της αυτοτελές παραμύθι!

9

Pictures